Skip to content
Revista Shkencore
  • Home
  • Editorial Board
  • Instructions for Authors
    • Open Access
    • Manuscript Format
    • Manuscript Organization
    • Instructions for Online Submission
    • Plagiarism Policies
    • Publication Fee
  • Call for Publication
  • Archive
  • Contact
Revista Shkencore
  • Home
  • Editorial Board
  • Instructions for Authors
    • Open Access
    • Manuscript Format
    • Manuscript Organization
    • Instructions for Online Submission
    • Plagiarism Policies
    • Publication Fee
  • Call for Publication
  • Archive
  • Contact

Journal no. 7, 2023

⬅️


Editorial Board

Content

Estudio Y Clasificación de Errores Ortográficos de Aprendientes de Español en Albania

Msc. Nuria Díaz Rodríguez

Aspekte të Përvetësimit të Ndërgjuhës dhe Ndikimet nga Gjuha Mëmë

Msc. Ingrit Tirana

Larg Turmës së Çmendur”: Mes Romantizmit dhe Realizmit Viktorian

Msc. Enkelejda Malaj

Roli i Aftësive ne Shkrim në Gjuhën e Huaj për Qëllime Profesionale

Msc. Megi Plaku – Dr. Albana Avrami

Figura e Gjergj Kastriotit në Poemat e At Bernardin Palajt

Dr. Karmen Lazri – Dr. Irena Ndreu

Vlerësimi dhe Rëndësia e Metodës së Rivlerësimit në Procesin e Mësimdhënies së Gjuhës Gjermane në Shkollat Shqiptare

Msc. Arsilda Aliaj

Komunikimi si Mjet Mirëqenieje në Kompani
Rast Studimi Optima Albania

Msc. Sabina Sitaj

Challenges of the 21st Century Education, Especially During Times of a Global Pandemic

Enkela Binaj

Rruga Drejt Ekspertizës: Zhvillimi i Aftësive në Fushën e Përkthimit

Dr. Adelina Albrahimi – Prof. Assoc. Dr. Ogerta Koruti Stroka

Quels outils linguistiques et stratégies de communication pour une valorisation du patrimoine culturel matériel et immatériel national?

Prof. Dr. Saverina Pasho

Shpjegim i Soneteve të Zgjedhura të Shekspirit Përmes Analizës Krahasuese Përkthimore

Prof. Dr. Elida Tabaku

  • Home
  • Editorial Board
  • Instructions for Authors
  • Call for Publication
  • Archive
  • Contact

Copyright © 2025 Revista Shkencore | Powered by Revista Shkencore

Scroll to Top